Mooi fiets, maar helaas standaard afgebroken jaar
Heb 2 dezelde fietsen en alle 2 hebben het zelfde euvel. De standaard breekt af met de bouten nog in het frame. Kwalitatief slecht dus.
- sécurité du vélo
- Rapport qualité/prix
- confort d'accueil
- facilité d'utilisation
