ik vind het een heel goede fie...
ik vind het een heel goede fiets, ook om op onverhard te rijden. Echter, er komt een getik uit het kader of motor van de fiets. Alles werd in de winkel twee keer gecheckt en ingevet maar het vervelende geluid bleef echter. Na meer dan 5000 km heb ik samen met een behulpzame technieker de oorzaak gevonden. Na het omdraaien van de gehele fiets hebbe
- Rapport qualité/prix
