goed product, slechte service
Op zich goed. Wel zei de verkoper op mijn vraag dat alles goed was afgesteld. Dan kon ik de fietsenmaker in de buurt nog betalen om dat te doen en een eerste gratis nazicht na een maand is ook niet aangeboden. Dus deze fiets heeft bovenop spatborden een poot en een slot nog verborgen kost. Willen we eigenlijk een samenleving waarin we zo met elkaar
- rendement
- contrôle
- maniabilité
- Rapport qualité/prix
- Preparation (assembly, clamping, adjustment)
- Look / Design

