bardzo wygodna i ciepła
bardzo wygodna i ciepła
- chaleur
- respirabilité
- coupe vent
- Rapport qualité/prix
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
bardzo wygodna i ciepła
polecam zakup
parfait
Πολύ καλή εφαρμογή και με κρατάει ζεστό
合身舒适
Świetna kurtka
Desde el invierno hasta la primavera es inseparable. Los acabados son más que buenos y aguanta lo que le eches. Con el sudor se empapa, pero transpira bien.
La compre para calentar antes de los partidos pero la usa para casi cualquier cosa... ir a comprar, salir a caminar...
Rozmiar S, wzrost 173 waga 70 - jest ok, jestem pozytywnie zaskoczony, kurtka fajnie dolega ale nie krępuje ruchów, używam do biegania, biegania na nartach i jazdy na rowerze, do rodzaju sportu i temperatury na zewnątrz dostosowuję ilość warstw pod spodem.