Bom casaco
Quente e impermeável. Muito confortável e bom.
Falta apenas a regulação de aperto na cintura. Com isso ficava mesmo bom.
- imperméabilité
- chaleur
- poches
- Rapport qualité/prix
- Look / Design
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
Quente e impermeável. Muito confortável e bom.
Falta apenas a regulação de aperto na cintura. Com isso ficava mesmo bom.
Oldukça sıcak tutuyor Yağmur ve su geçirmiyor çok memnunuz
super
Yağmurluk güzel ama fermuar kısmı biraz zor acilip kapaniyo ozellikle yan fermuarlar
ürün çok kaliteli kesinlikle tavsiye ediyorum. bir beden küçük almakta fayda var.
çok beğendim. kesinlikle çok kaliteli yağmurda giyindim su geçirmiyor ve sıcacık
mont harika sıcacık tutuyor, kumaşı da dokusu da çok iyi.
Gerçekten sıcak tutuyor ayrıca hiç suda geçirmedi. Tek sorun ceplerinin ağzının öne doğru bakması sebebiyle merdiven korkuluğu vb. yerlere takılması
La veste reste longtemps imperméable.
Résiste bien au froid et agréable à porter.
Якето ми харесва. Единствения недостатък е че е малко шумно при движение