Memnun kaldım Rüzgardan çok iy...
Memnun kaldım Rüzgardan çok iyi koruyor kumaşı harika ve suyu tutmuyor tanecik şeklinde kumaşın üzerinde kalıyor
- chaleur
- déperlance
- coupe vent
- Rapport qualité/prix
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
Memnun kaldım Rüzgardan çok iyi koruyor kumaşı harika ve suyu tutmuyor tanecik şeklinde kumaşın üzerinde kalıyor
dobra kurtka
Kiváló szélvédelem, nagy mozgásszabadságot biztosít, de tartós, szakadó esőben önmagában nem elegendő.
kaliteli bir ürün
arkadaşıma hediye olarak aldım tam. beden kaliteli urun
Çok memnunum
Severek kullanıyorum
cok guzel , 36 beden seciminde xs olarak geliyor
Ürünü aldığımdan beri hergun giyiyorum vücut sıcaklığını dengelemek için geçiş mevsimlerinde birebir