Ottimo giubbino. Messo anche c...
Ottimo giubbino. Messo anche con freddo intenso. Idrorepellenza eccellente.
- déperlance
- coupe vent
- chaleur
- Rapport qualité/prix
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
Ottimo giubbino. Messo anche con freddo intenso. Idrorepellenza eccellente.
1 yıldır kullanıyor oğlum ve çok memnun
Kurtka fajna, ciepła, wiatr nie straszny. Polecam serdecznie
Öncelikle şunu belirtmek isterim ki decathlon ürünlerini 4 yıldan beri kullanıyorum. Kaliteli, kullanışlı ve uzun süreli kullanacağınız ürünlerdir. Bu ürünü aslında renginden dolayı tercih ettim.İhtiyacım olupta almadığım ürünü malesef bulamıyorum. Onun için ihtiyacım var ise almaya çalışıyorum. Daha sonra üzülmemek
Kesimi çok güzel.
Ottimo prodotto per andare in bici d inverno
Lo avevo già di colore nero dalla scorsa primavera e mi sono trovato bene. Ho visto da poco in giro una persona con questo colore e non ho resistito...
Buon prodotto