Voldoende warm, ook bij koud w...
Voldoende warm, ook bij koud weer (tussen 0 en 5 graden).
Borstzak vooraan heel ruim. Daardoor gebruik ik de achterzakken, die diep zijn maar niet met rits afsluitbaar, eigenlijk niet.
Opvallend en dus veilig, zowel overdag als bij donker.
Armen zijn lang maar dat is net goed bij fietsen met armen vooruit.
- visibilité
- chaleur
- poches
- Rapport qualité/prix
- Look / Design

