Ottimo
Ottimo rapporto qualità prezzo
- évacuation de la transpiration
- adaptabilité morphologique
- Rapport qualité/prix
- Look / Design
- chaleur
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
Ottimo rapporto qualità prezzo
Très bon produit
O meu boné antigo deixa marcas na minha pele, por isso experimentei este. O boné é quente e a única marca que ficou do capacete foi no meio - isso, claro, depende do seu capacete. O que percebi é que não empurra o transpiração da cabeça para fora como os produtos melhores. Por isso, menos uma estrela. Mas a relação preço/utilidade continua a ser
Mon mari est très content de son achat, il protège bien du froid.
Overpriced for what it offers.
Bardzo fajna czapka, ciepła choć nie marznie mi zbytnio glowa, pomimo tego, że jest cienka, to bardzo dobrze chroni uszy przed wiatrem. Póki co używana do lekkiego przymrozku, głównie intensywna jazda po lesie i szybka jazda po otwartej przestrzeni. Super odprowadza pot i szybko wysycha, w domu bezpośrednio po jezdzie jest sucha.
Cienka, ale ciepła. Polecam
To już druga czapka, jestem bardzo zadowolony z niej. Dobrze układa się pod kaskiem, jest ciepła ale też nie zaciepla .
Good to wear it in the morning time under the helmet
Parfait , conforme à mes attentes