Goedkoop is duurkoop.
Ik heb deze schoen 2 dagen aangehad waarna er naden zijn los gaan laten op me achterste schoen. Ook word deze schoen als (8/10) stijfheid geadverteerd, echter vouwde de schoen gewoon in als ik op mijn tenen stond. Dit zorgde er voor dat de bloedsomloop naar mijn voeten werd afgekneld. Ook houdt hij je hak niet goed op zijn plek waardoor je extra
- maintien du produit
- réglable
- rigidité

