Isı yalıtımı harika..
Isı yalıtımı harika..
- isotherme
- facilité d'utilisation
- réparation
- Rapport qualité/prix
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
Isı yalıtımı harika..
Sıcak ve soğuk 24 saat çok iyi koruyor.Bu termosların 1 litresinide aldım Antalyanın sıcağında plajda kullandık çok memnun kaldık söylenen özellikler aynen doğru.
Teşekkürler Decathlon.
48 saat geçti ve içindeki su hala ılık
Es manejable y conserva muy bien temperatura. El vaso es muy práctico
Dobrze trzyma ciepło. Nie przecieka.
Gerçekten parasının hakkını fazlasıyla veren bir ürün. Boşuna stanleye dünya para ödemeyin onun yarışır.
Kesinlik ile kaliteli kullanışlı
Super stosunek jakości do ceny
6 saat ciddi sıcak tutuyor. sonrasında da yavaş yavaş soğuyor. ama soğuk olanı baya soğuk tutuyor. ama keşke bir litre olanı alsaydım dedim
Travaillant en extérieur sur des chantiers paysagers, je peux me faire une boisson chaude pour la journée.
Et c'est toujours chaud au bout de 6/7 h