Top
Mon conjoint a achetée pour son café au travail (travail à l’extérieur) il en est ravis
- isotherme
- facilité d'utilisation
- réparation
- Rapport qualité/prix
- Look / Design
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
Mon conjoint a achetée pour son café au travail (travail à l’extérieur) il en est ravis
Nápoj udrží veľmi dlho teplý, nevyteká. Za mňa super a odporúčam.
Polecam
Vse v poradku
Bir kaç yıldır kullanıyorum ve küçük boya atmaları dışında kalitesi mükemmel seviyede. Kullanımı basit, kapağı aç doldur, gezini yap, tekrar kapağı aç ve iç. Uzun süre sıcak ve soğuk tutuyor. Başarılı tasarım ve ürün.
Porządny, dobrze trzyma temperaturę. Dość ciężki.
Bardzo polecam
zgodnie z instrukcją
Arkadaşıma hediye olarak aldım. Çok beğendi. Sıcaklığı uzun süre sabit tutuyor. Gayet yeterli.
A garrafa caiu de uma altura menor que 1 metro e quebrou a tampa.
É muito boa para conservar líquidos quentes ou frio mas o material da tampa é frágil demais. Não condiz com o restante do produto.