DObry
Spełnia swoją rolę
- isotherme
- facilité d'utilisation
- réparation
- Rapport qualité/prix
- Look / Design
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
Spełnia swoją rolę
Fiyatına göre gayet iyi, 6 saat denedim hala elim suda yanacak sıcaklıktaydı
10 numara 2. kez aldım Stanley Termosum da var alın ağa şuan indirim de bide
güzel
Muy buen termo. Buena relacion precio calidad
Soğuk ne kadar süre muhafaza eder denemedim ama çay için ideal
İşlevsel ve ihtiyaca cevap veriyor. Tavsiye ederim.
Produto de ótima qualidade.
Soğuk suyu 1 saat bile soğuk tutamadı sıcağı denemedim daha
başlık tam bir fiyat perforsans olarak kulağa eh idare eder gibi anlaşılmamalı, kesinlikle çok bilinen yeşillerden bir farkı olmayan termos, pahalı olanlarda var bende,kullanıcı olarak hiç bir fark görmedim, hazır indirim varken kaçırmayın