Kullanışlı
İşlevsel ve ihtiyaca cevap veriyor. Tavsiye ederim.
- isotherme
- facilité d'utilisation
- réparation
- Rapport qualité/prix
- Look / Design
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
İşlevsel ve ihtiyaca cevap veriyor. Tavsiye ederim.
Produto de ótima qualidade.
Soğuk suyu 1 saat bile soğuk tutamadı sıcağı denemedim daha
başlık tam bir fiyat perforsans olarak kulağa eh idare eder gibi anlaşılmamalı, kesinlikle çok bilinen yeşillerden bir farkı olmayan termos, pahalı olanlarda var bende,kullanıcı olarak hiç bir fark görmedim, hazır indirim varken kaçırmayın
Sürekli Kullanıyoruz ısı tutması çok iyi
4 saat kadar aynı sıcaklıkta tutuyor içindeki sıvıyı. fiyatına göre ideal bir ürün bence.
Bien
Bulabilirseniz alın bence Decathlon'un en iyi termosu
sıcak tutma konusunda çok fazla bir şey beklemeyin fazla 3 saat sıcak tutuyor ondan sonra su yavaş yavaş soğumaya başlıyor
Dobrze trzyma ciepło, wygodny w użyciu.