Polecam
Termos trzyma bardzo długo. Nawet na drugi dzień herbatka jest nadal ciepła.
- isotherme
- facilité d'utilisation
- facilité d'entretien
- Rapport qualité/prix
- Look / Design
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
Termos trzyma bardzo długo. Nawet na drugi dzień herbatka jest nadal ciepła.
Nagyon könnyű és jól tartja a meleget
Super
Sehr widerstandsfähige Öberfläche, hält ein was es verspricht.
Maalesef çok ağır ve sızdırma yapabiliyor zaman zaman kamp ve piknik için iyi olur yürüyüşlerde yanınıza almayın derim küçük boylarına bir bakacağım ben de
Gayet güzel bir termos
Kaliteli ve kullanışlı bir ürün
Termos koji odlicno cuva toplotu/hladnocu. Malo jeste tezi ali svakako jako kvalitetan.
Sıcak, soğuk dengesi iyi. Kullanışlı bir ürün
24 saat test edildi.gayet başarılı.tam bir fiyat performans ürünü.indirimde aldım çok çok uyguna geldi.sorunsuz ve şüphe edilmeden alınmalı.almayanın aklı yok