Çokk iyi
Çokk iyi
- isotherme
- facilité d'utilisation
- facilité d'entretien
- Rapport qualité/prix
- Look / Design
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
Çokk iyi
Meşhur bilinen her beyaz yakalının elinde olan termostan 3 adetim var decathlon mağazasının termosunu denemek için aldım diğer termoslarda ısınma olurken decathlon marka termosun içinde sıvıyla karışık buz küpleri vardı ve buzlarda az bir erime gerçekleşmişti
bu ürünün mavi olan 0,7 lt.lik olanını geçen yıl almıştım.
kapaklı bir model. yani bardaklı olduğundan öyle kafaya dikip içerim diyemezseniz.
sıcak performansını deneyimlemedim.
soğuk performansı, temmuz sıcağı plajda ve gündüz uzun yolda çok iyi. 3-4 saat sonra bile hala ilk doldurduğum gibiydi.
yanımdaki kişiler performansı çok
Başarılı
Uzun yolculuklarda kullanmak üzere aldığımız ve ısı yalıtımı ile oldukça beğendiğimiz bir ürün
kullanışlı
Çok sıcak tutuyor
Mükemmel
çok güzel
Super 🥰