Yanlış ürün kötü teslimat
Ben 1 lt lik satın almıştım. 0.7 lt gelmis. Onun disinda kargo cok kotuydu paketleme yetersiz. Ürünün paketi acilmis tekrar bantlanmis. Ve kutunun ici kum doluydu. Kumlar urunu cizmis mahvetmis. Lütfen hata düzeltilsin. Yanlış ürün gönderilmis. Kendi aldigim urunle degisim istiyorum

