Daha Çok Fiyat/Performans Olabilirdi
Ben normalde 43 giyiyorum 44 aldım tam oturdu. Ayağım içerde hareket etmiyor ona rağmen sıkma hissi yok. Tabanı gayet sert ama kesinlikle parlak zeminlerde yürümeye uygun değil. Fiyatı da biraz daha uygun olsa tadından yenmez.
- maintien du produit
- résistance au frottement
- légèreté
- Rapport qualité/prix
