Après 4 ans d'utilisation
Fonctionnent toujours, bien impermeables
- chaleur
- Rapport qualité/prix
- résistance au frottement
- imperméabilité
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
Fonctionnent toujours, bien impermeables
Son comodísimos, tanto para esquiar como para el alpinismo además de tener muy buen tacto. El tejido que tienen para bastante bien el viento. Eso sí, no los recomiendo para usarlos con mucho frío si vas a estar con poca actividad. Diría que mínimo 0ºC con actividad y 5ºC sin actividad si eres friolero, algo menos si no.
Super rukavice na skialpy, lezení ledů ostatní zimní alotria. Bezkonkurenční poměr cena-výkon.
Bardzo dobre rękawice w dobrej cenie. Sprawdziły się też w górach, w warunkach śniegowych, kiedy zwykłe zimowe rękawice byłyby za ciepłe. Używam ich też jako rękawice narciarskie, kiedy jest za ciepło na standardowe rękawice narciarskie. Ważne tylko, żeby nie wybierać rękawic zbyt dopasowanych, inaczej ich zdolności termiczne bardzo spadną.
Lekker zacht en warm!
Parfait
Utilisés tout cet hiver en ski de piste entre -5/+5C. Parfaits !
好用
reasonable waterproofness, good quality leather palms, good fit. Ideal for warmer winter ski touring and rop work. lasted well over 1 year under heavy use.
Ottimo articolo, pratico e funzionale nei movimenti