Top
Top, très bien pour le vélo ou le ski de fond
- chaleur
- coupe vent
- déperlance
- Rapport qualité/prix
- Look / Design
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
Top, très bien pour le vélo ou le ski de fond
J'ai testé ces gants sur un week end vélo sous la pluie et j'ai été assez déçu. La doublure intérieure n'est pas solidaire du gant ce qui rend le retrait/ enfilage du gant très compliqué avec le froid et la pluie.
Bln rapport qualité / prix
Świetne rękawiczki na zimę. Ciepłe, wygodne i pozwalające na korzystanie z telefonu / komputerka rowerowego
To już drugie moje rękawiczki tego typu. Tym razem również się nie zawiodłem - ciepłe, mocne, solidnie wykonane, z odblaskami, możliwość obsługi telefonu bez ich zdejmowania. Wszystko jest jak należy.
Dobre rękawiczki na rower w zimne dni do kilku stopni do 10 stopni, dla mnie wystraczająco ciepłe i chronią od wiatru. Dodatkowym plusem są odblaski, a żółty kolor jest bardzo widoczny dla innych uczestników ruchu.
Good gloves. Keep me warm but not tried in jan/feb
Très bon maintien du chaud, mais l'entrée de la main est un peu trop étroite à mon goût..
(Je fais bien une taille 8)
( Pour le côté deperlant, je n'ai roulé sous la pluie encore )
性价比高
Rękawice kupione dla żony, używa ich na spacery z wózkiem z najmłodszym członkiem rodziny. Rozmiar L to typowo damski rozmiar, ewentualnie dla nastolatka. Ja blisko 40letni chłop nawet nie mogę włożyć wszystkich palców do środka.