Très bon produit
La glacière retient le froid pendant plus d'un jour. peu importe la température extérieure
- isotherme
- compacité
- Rapport qualité/prix
- facilité d'utilisation
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
La glacière retient le froid pendant plus d'un jour. peu importe la température extérieure
4 senedir kullanıyoruz, sık seyahat eden bir aile olduğumuz için uzun süreli yolculuklarda besinlerin bozulmasını önlemek için almıştım;buzdolabındaki nerdeyse her şeyi (buzluk kısmındaki donmuş ürünler de dahil olmak üzere) bu çanta yardımıyla taşıyoruz.10 saate kadar sürebilen yolculuklarda bile ısı yalıtımı açısında hiçbir problem yaratmadı.Tek
Cette glacière a tenu mes produits au frais pendant 4 jours de festival. Attention cependant, elle n'était pas posée en plein soleil et contenait 4 bouteilles d'eau congelées ainsi que 3 pains de glace. Je pense donc qu'elle tient bien son critère de conservation au frais 15 heures comme annoncé sur le site. Ce produit a été très bien conçu.
çok beğendik. Hem pratik hem de kolay taşınabiliyır.
Vazgeçilmezimiz buz aküsü ile kullanıyorum ürün özelliklerinde belirletile saat aralıkların ilerisine geçiyor
Piyasada bir çok ürün denedim çoğu etki etmezken bu ürünle yaza rahat giriyorum
Po niespełna roku użytkowania jestem bardzo zadowolony z tego zakupu. Długo utrzymuje temperaturę, a wyjmowalna przegroda pozwala na zachowanie temperatury w dolnej części, aby na drugi dzień dalej było chłodno w środku, pomimo otwierania i wyjmowania znad przegrody. Na dzień na plaży można spokojnie lody zapakować. Wkłady i puszki wypełniają
Ürünü yolculukta kullandım 4 saatin sonunda sadece 1 derecelik bir yükseliş oldu ürünü ala 2 yıl oluyor yeni yorum yapıyorum halen daha piknik ve kamplardan kullanıyorum
Uzun yolculuklarda kullanıyorum gayet kullanışlı kullanmadığım zamanlarda havasını alıp küçültüp kaldırıyorum...
Tereddüt ederek aldım ama harika bi ürünmüş.