te kort voor mijn 1.80m
Te kort voor mijn 1.80 meter. Valt net boven de enkels. Lekker stofje, warm, vast lekker tijdens het wandelen. Tekent niet. Gekocht voor Noorwegen maar uitgeprobeerd tijdens het tennissen bij 15 graden, daarna wel echt "plakkerige benen". Moest hem wel af en toe 'ophijsen hij de bovenbenen omdat anders het kruis naar beneden zakte.
- chaleur
- facilité de transport
- confort d'accueil
- Rapport qualité/prix

