Mijn nieuwe favoriet
Zeer fijne legging. Zit lekker warm en de zakken zijn groot genoeg voor een telefoon. Hij zakt echter wel een klein beetje af, maar dat is voor alle leggings bij mij zo. Ik draag m gewoon bij alledaagse kleding, bijvoorbeeld een oversized sweater, en dat ziet er prima uit. Over hoe het zit met sporten of intensiever gebruik kan ik helaas niets
- chaleur
- confort d'accueil
- facilité de transport
- Rapport qualité/prix

