çok kötü
bir kere binebildim bu taytla sadece tutuşu rezalet eyerden deli gibi kayıyosunuz kumaşı berbat ve normal pantolonlarla 50 kere düştüm hiç bir şey olmadı bununla düştüğümde hemen yırtıldı dizim yara içinde kaldı belim kanadı tavsiyem asla almamanız
- liberté de mouvement
- maintien du produit
- adhérence
- Rapport qualité/prix
- Look / Design

