tevreden
ik zocht een kleine koeltas voor in mijn rugzak te steken bij trektochten. Nog niet uitgetest, deze vooral aangeschaft door de compactheid en lichtheid. Aan binnen zijde 1 groot compartiment met een netje, waar je je bestek kan steken. Wel jammer dat je de schouder riem er niet af kan halen, slechts aan 1 zijde kan je de riem losmaken, ik snap het
- isotherme
- contenance
- Rapport qualité/prix
- facilité d'utilisation

