Trop haut pour mettre dans l'e...
Trop haut pour mettre dans l'endroit où je dois le mettre
- Rapport qualité/prix
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
Trop haut pour mettre dans l'endroit où je dois le mettre
Aangekocht in mei 2024. Deze koelbox voldeed prima tot vandaag 23-06-2026. Bij terugkomst op de camping met 33 graden bleek de koelbox het niet meer te doen.
Nu uitzoeken hoe het met de garantie zit. Hij is dus net iets meer dan 2 jaar oud
Fácil de utilizar/transportar. O controlo de temperatura é excelente, não perde a temperatura com facilidade e só o pormenor de poder carregar o smartphone é uma mais valia. Recomendo.
Muy cómoda para viajes largos como suelo hacer
Excelente
na 2 weken gebruik in auto en tent concludeer ik dat het apparaat doet wat het belooft. In de energiezuinige stand maakt het apparaat zo weinig geluid dat je er in de tent geen last van hebt als het apparaat 40cm van je hoofd staat, slechts gescheiden door een dun tentdoek. s'Nachts hoeft hij ook niet 18 graden onder de buitrenemperatuur te
Enfría bastante aunque tampoco la hemos usado con un valor extremo
Jó méret és design, jól hűt 🙂
A geleira elétrica é muito fixe, refresca muito bem, tanto ligado no cabo ao carro como há corrente.
Bardzo dobry produkt.