Είναι ένας καλός και οικονομικός πάτος, σίγουρα κάνει για αλλαγή του παλιού. Σε αντίθετη περίπτωση μπορεί να σε χτυπάει μπροστά.
Προσωπικά τον χρησιμοποίησα σε δύο μεγαλύτερα παπούτσια μαζί με τον δικό τους πάτο, που λόγω on-line αγοράς δεν είχα δοκιμάσει και λίγο πολύ τα κατάφερα να μου είναι σταθερά.
Έχει και γραμμή για να τον κάνεις 43 αν χρειαστεί.
- amorti
- confort d'accueil
- Rapport qualité/prix
- facilité d'utilisation
- Look / Design

