Bien au chaud !
Bien au chaud !
- chaleur
- réglable
- douceur
- Rapport qualité/prix
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
Bien au chaud !
Bebeğim için aldım. Çekme yapmıyor. Terletmiyor
Ürünün ısı yalıtımı çok güzel. Bazı yorumlarda dar olduğu yazmış evet dar yapıda çünkü bu bir içlik . Tayt vari düşünün. Şayet fazla kilolu bebeğiniz/çocuğunuz varsa sıkabilir. Ürünün üst içliği de var onu da alacağım. Çocuğuma içlik olarak da (çok soğuk havalarda) alt kıyafet olarak da giydiriyorum çok kaliteli bir ürün.
hem içlik olarak hem de evde kullanıyorum sıcak tutuyor
Bebeğim için rahat ve güvenilir ürün
Usato da mio figlio di 2 anni, molto morbido, misura corretta e sembrerebbe dare un buon apporto termico.
Top
价廉物美宝宝非常喜欢
finom, lágy tapintású