Top voor de eerste fiets om het verkeer in te gaan.
Top fiets, weegt weinig, wendbaar en remt goed.
Eventueel zijwieltjes te bestellen.
Spatbord en standaard zitten er niet bij en moet je los bij bestellen.
- légèreté
- facilité de freinage
- compatibilité
- Rapport qualité/prix
- Preparation (assembly, clamping, adjustment)
- Look / Design

