Calzino comodo. Non stringe mo...
Calzino comodo. Non stringe molto il polpaccio. l'ho usato principalmente per correre ma non l'ho trovato molto grippante.
- Grip
- Irritatiewerend
- Anatomisch ontwerp
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Calzino comodo. Non stringe molto il polpaccio. l'ho usato principalmente per correre ma non l'ho trovato molto grippante.
Ayakkabının içinde ayağınızın hareket etmesini engelliyor, etkili bir ürün
Accroche bien et tres comfortable
Bombe produto.
Material de fácil lavagem e boa qualidade.
Confortable
Ürün biraz dar ilk giydiğinde sıkma yapabilir sonrasında cok az esnemesi oluyor giyerken biraz dar olduğu için zor giyiliyor ama ayak ve bacağı sarıyor kaydırmazı cok iyi 6-7 aydır kullanmama rağmen halen sağlam asla kaydırmıyor krampon içinde güvenle kullanabilirsiniz terleme yapmıyor nefes alışı çok iyi
Perfect fit
Perfect fit