güzel
1 tane daha alaağım
- isotherme
- facilité d'utilisation
- facilité d'entretien
- Rapport qualité/prix
- Look / Design
Les avis et évaluations aident les clients à en savoir plus sur nos produits, services ou expériences.
Tous les avis sont modérés avant leur publication. Par défaut, les avis les plus récents sont affichés en premier.
1 tane daha alaağım
Açıklamasında yazdığı gibi uzun süre sıcak tutuyor
İndirimde aldım umduğumdan daha iyi fiyat performans ürünü tek eksiği yanda tutma yeri olmaması
Farklı markalardan aldım hiç biri bunun gibi kaliteli çıkmadı. Saatlerce güneş altında soğuk tuttu. Kışın doğa yürüyüşünde içimizi ısıtacak sıcak suyumuzu tuttu. Uzun süredir kullanıyorum koku filan hiç yapmadı. Çok teşekkür ederim
Başarılı
Una tenuta termica eccezionale, metti la bevanda fredda e rimane fredda tutto il giorno anche se esternamente si scalda al sole.
12 saate yakın sıcak tutuyor gayet kullanışlı
7 8 saat aynı derece kalıyor gayet iyi
Çookk iyi
Çokk iyi