Zit prima, ik ben brildragend ...
Zit prima, ik ben brildragend maar met dit vizier besloeg die nooit! (dat heb ik in 60 jaar skiën nog nooit meegemaakt. Een beschermhoesje voor het vizier was helaas uitverkocht. Het zou mooi zijn als het er standaard bij zit.
- maintien du produit
- ventilation
- légèreté
- Rapport qualité/prix
- Look / Design

