Fijne en warme handschoenen met een maar ..
Zitten goed en zijn fijn warm, maar met natte handen trek je de binnenkant mee. Dan is het lastig om weer goed te 'richten' tot ze weer goed zitten.
- chaleur
- coupe vent
- déperlance
- Rapport qualité/prix
- Look / Design
