Bu üründen çok memnunum. Kumaş...
Bu üründen çok memnunum. Kumaşı cilde çok hoş geliyor ve rengi de enerjik ve güzel. Genellikle yarış sabahlarında veya yolculuk sırasında giyiyorum. Hafif, rahat ve kullanımı keyifli. Klima altında üşütmüyor, aynı zamanda terletmiyor.
- évacuation de la transpiration
- chaleur
- adaptabilité morphologique
- Rapport qualité/prix

