Na een jaar al versleten tandwielen, ketting
Ik heb de fiets nu 1 jaar en 3 maanden en de fietst kraakt enorm. De tandwielen en ketting zijn helemaal versleten. Ook zijn de lagers versleten. Inmiddels de onderdelen besteld. Lagers, ketting en tandwielen van Shimano. Fietst weer naar behoren. Dit kan echt niet na een jaar!! Ik fiets iedere dag 3 km naar werk.
- autonomie
- Rapport qualité/prix
- fluidité de pédalage
- puissance

