Jammer dat er gestikte naden i...
Jammer dat er gestikte naden in de onderste laag zitten dit levert schuurplekken op met lange afstanden in hoge temperaturen
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Jammer dat er gestikte naden in de onderste laag zitten dit levert schuurplekken op met lange afstanden in hoge temperaturen
super short, léger et design
我穿他跑國道
Hyper agréable comme short ! La petite poche de rangement le long de la cuisse est parfaite pour y glisser le téléphone.
superb product
Look good
가격도 좋고
이너팬츠가 있어서 더 맘에 드네요
Spodenki rewelacja, przy 180 cm wzrostu i wadze 85 kg celowo wziąłem xl, leżą idealnie. Funkcjonalne kieszenie, dobra jakość materiału.
agréable à porter . très léger.
Très bon produit mais une livraison chronopost trop tardive pas la faute de décathlon