Verdeling voor 163 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product 2-in-1 thermoshort voor tennis voor heren bruin/zwart
5
Percentage gevuld: 84.7%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product 2-in-1 thermoshort voor tennis voor heren bruin/zwart
4
Percentage gevuld: 12.3%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product 2-in-1 thermoshort voor tennis voor heren bruin/zwart
3
Percentage gevuld: 2.5%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product 2-in-1 thermoshort voor tennis voor heren bruin/zwart
2
Percentage gevuld: 0.6%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product 2-in-1 thermoshort voor tennis voor heren bruin/zwart
1
Percentage gevuld: 0%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Oh que oui. Parfait en hiver.

J’en ai pris plusieurs car d octobre à mars c’est parfait. Isole bien et tient bien chaud même en extérieur ou dans une salle non chauffée. Grande poche pour 2 à 3 balles jaunes. Et je n’aime les jogging que pour l échauffement sur un court. Attention à l’enfilage à ne pas déchirer l’intérieur. Surtout mettre dans chaussure. Grosse reco

    Dobre, ale...

    noszę normalnie rozm L, niestety w tych spodenkach w rozm L czułem się ściśnięty. miałem wrażenie, że podczas ćwiczeń mogły by mi strzelić tam gdzie nie powinny. ogólnie warte polecenia, ale trzeba brać rozmiar wieksze
    • 3/5 Rekbaar
    • 4/5 Warmte
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    Wojciech, PolenGeverifieerde koper1j geleden

    Dobre, ale...

    noszę normalnie rozm L, niestety w tych spodenkach w rozm L czułem się ściśnięty. miałem wrażenie, że podczas ćwiczeń mogły by mi strzelić tam gdzie nie powinny. ogólnie warte polecenia, ale trzeba brać rozmiar wieksze
    • 3/5 Rekbaar
    • 4/5 Warmte
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    Wojciech, PolenGeverifieerde koper1j geleden

    very good thermic pants

    Good thermic pants. Only defect is that it cannot be separated and then not used in summer time. However, I would really recommend it
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Rekbaar
    Vincenzo, ZwitserlandGeverifieerde koper1j geleden

    Çok memnunum

    Taytsız olan modeli almıştım çok beğenince bunu da aldım soğuk havalarda çok işe yarıyor
      mahmut eren, TurkijeGeverifieerde koper1j geleden

      pozytywny

      bardzo fajne spodenki, nadają się do każdej dyscypliny sportowej
      • 5/5 Rekbaar
      • 4/5 Warmte
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

      Perfetti

      utili in giornate fredde hanno anche dei fori che facilitano la traspirazione.
      • 5/5 Warmte
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 4/5 Rekbaar
      • 5/5 Vochtregulatie
      giovanni, ItaliëGeverifieerde koper1j geleden

      Muy cómodos, tenía mis dudas p...

      Muy cómodos, tenía mis dudas por el doble tejido pero van muy bien
      • 4/5 Warmte
      • 5/5 Rekbaar
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 4/5 Vochtregulatie
      Juan carlos, SpanjeGeverifieerde koper1j geleden

      ottimo

      ottimo
      • 5/5 Warmte
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Rekbaar
      • 5/5 Vochtregulatie
      Giampaolo, ItaliëGeverifieerde koper1j geleden

      Ottimo prodotto consiglio l’ac...

      Ottimo prodotto consiglio l’acquisto
      • 5/5 Warmte
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Vochtregulatie
      • 5/5 Rekbaar