niente di più e niente di meno...
niente di più e niente di meno di quello che mi attendevo dal prodotto
- Warmte
- Vochtregulatie
- Rekbaar
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
niente di più e niente di meno di quello che mi attendevo dal prodotto
gayet rahat ve kaliteli bir urun, ihtiyac aninda butun her sey icin yeterli uzun sure kullanilabilecegini dusunuyorum
Çok kaliteli
Top
Super produit, je recommande les yeux fermés.
Cómodo, buena transpiración y excelente material paea.el.precio del producto.
Muy satisfecho!
dobre jakościowo ale niestety za małe, ma wrażenie że rozmiar zanizony,wyminiam na wieksze
Agréable
Perfecto desempeño en su uso básico e inclusive exigido.
Très pratique pour faire du sport quand il commence à faire froid