ist mit einem schwarzen Fleck ...
ist mit einem schwarzen Fleck auf dem weissen Stoff angekommen, leider. ansonsten äusserst schön mit den Farben.
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
ist mit einem schwarzen Fleck auf dem weissen Stoff angekommen, leider. ansonsten äusserst schön mit den Farben.
La couleur est très belle.
Tenue confortable et féminine
zakup udany w punkt.dobrze leży i spełnia oczekiwania w 100%
Produit de qualite
szybko schnie wzielam rozmiar wiekszy
Beautiful colour and fit perfect
Maglia ciclismo ricomperata perché mi sono trovata bene lo scorso anno, traspirazione top, tasche a sufficienza e bella come aspetto, negozio Lecco sempre molto disponibili, grazie!
Maglia da ciclismo come la volevo, perfetta.
Materiál super, ale příliš krátká délka na postavu 180-190 cm.
Agréable à porter.
Entretien facile