Mi trovo molto bene. Vestibili...
Mi trovo molto bene. Vestibilità normale
- Zakken
- Vochtregulatie
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Stabiliteit
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Mi trovo molto bene. Vestibilità normale
很好看 很显瘦!折扣价买的非常划算
Velmi příjemný materiál. Spousta kapes. Oceňuji i ukončení rukávů "do ztracena" - nikde netáhnou.
Le tissu est très agréable et ne gratte pas, il tien bien en place et avec ses nombreuses poches avec certaines qui ferment il est très pratique
Maillot avec un aspect de bonne qualité , espérons qu’il sera un peu plus resistant que la serie des Van Rysel .
很清新的颜色,面料也舒服,非常满意
Bel colore