Acheté pour le vélo de mon fil...
Acheté pour le vélo de mon fils qui n'est pas très doux avec ses affaires et pour le moment rien a dire. Facile à régler et s'adapte très bien .
- Compatibiliteit
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Acheté pour le vélo de mon fils qui n'est pas très doux avec ses affaires et pour le moment rien a dire. Facile à régler et s'adapte très bien .
Satisfait
J’utilise encore
RAS
Bom
Top
A éviter . Pieces en plastique cassante. Indigne chez decat.
Pour petite taille de vélo
wszystko super cena