très bon Tshirt
très bon Tshirt
- Anatomisch ontwerp
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
très bon Tshirt
Good but not perfectly tight
Podia ser completamente preta, em vez de verde seco, fora isso perfeita.
çok güzel
Bonne compression
veste benissimo e proprio bello il colore
T-shirt léger et confortable, je recommande !
J'ai pris une taille S, c'est limite un peux grand pour moi (47kg).
Il faudrait proposer une taille en dessous "xs" pour les morphologies plus fines ou plus petites, ainsi que d'autres colories.
Bought this item later found lower end thread lossen.soon it will have a hole.
Taille un peu petit mais de bonne qualité pour la musculation
Super achat