Zit niet lekker en maat 2xl is...
Zit niet lekker en maat 2xl is veel te klein, terwijl ik normaal xl heb
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
- Anatomisch ontwerp
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Zit niet lekker en maat 2xl is veel te klein, terwijl ik normaal xl heb
buena camiseta, se ajusta bien y transpirable
Léger et agréble à porter
Article dont le prix est raisonnable.
Coloris passe partout
Agréable à porter.
Acquistato in offerta, ottimo rapporto qualità prezzo!
Çok rahat ve esnek.
trop petit
utile per fare sport o sottogiacca, è aderente e traspirante