Jolie coupe, matière très agré...
Jolie coupe, matière très agréable. Coloris super pour l'été. Matière qui se tâche facilement et difficile à nettoyer.
- Eenvoudig onderhoud
- Rekbaar
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Jolie coupe, matière très agréable. Coloris super pour l'été. Matière qui se tâche facilement et difficile à nettoyer.
Muy bonitos
Muy cómodos y fresquitos. Para correr van muy bien porque tiene mallas por debajo. Ideales.
Tejido muy comodo
Short très agréable à porter pendant les sessions de sport
Ładne i wygodne
cumple
Muy bonitos. Talla correcta
très joli design ! ma fille l'aime beaucoup !
très joli design. ma fille est ravie !