Verdeling voor 433 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Ademende 2-in-1 sportshort voor meisjes lichtpaars
5
Percentage gevuld: 90.1%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Ademende 2-in-1 sportshort voor meisjes lichtpaars
4
Percentage gevuld: 8.5%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Ademende 2-in-1 sportshort voor meisjes lichtpaars
3
Percentage gevuld: 0.9%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Ademende 2-in-1 sportshort voor meisjes lichtpaars
2
Percentage gevuld: 0.2%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Ademende 2-in-1 sportshort voor meisjes lichtpaars
1
Percentage gevuld: 0.2%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Kényelmes szuper

Kényelmes szuper
  • 5/5 Eenvoudig onderhoud
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Erika , HongarijeGeverifieerde koper11m geleden

Très agréable à porter

Très agréable à porter
  • 5/5 Eenvoudig onderhoud
  • 5/5 Rekbaar
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Sophie, FrankrijkGeverifieerde koper11m geleden

git

git
    Justyna P, PolenGeverifieerde koper11m geleden

    Notre petite fille est très co...

    Notre petite fille est très contente de ce short.
    • 5/5 Eenvoudig onderhoud
    • 5/5 Rekbaar
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    Michel, FrankrijkGeverifieerde koper11m geleden

    Me gusta mucho este modelo par...

    Me gusta mucho este modelo para que las niñas vayan a entrenar. En tallas grandes es un poco amplio de cintura para mi gusto y queda amplio. un pelín menos de goma estaría bien.
    • 5/5 Eenvoudig onderhoud
    • 4/5 Rekbaar
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    sandra, SpanjeGeverifieerde koper11m geleden

    La goma queda grande en la cin...

    La goma queda grande en la cintura en tallas grandes
    • 5/5 Eenvoudig onderhoud
    • 5/5 Rekbaar
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    sandra, SpanjeGeverifieerde koper11m geleden

    Très pratique et de bonne qual...

    Très pratique et de bonne qualité
    • 5/5 Eenvoudig onderhoud
    • 5/5 Rekbaar
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    KARINE, FrankrijkGeverifieerde koper11m geleden

    Facile à porter et à entreteni...

    Facile à porter et à entretenir
    • 5/5 Eenvoudig onderhoud
    • 5/5 Rekbaar
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    Françoise, FrankrijkGeverifieerde koper11m geleden

    Li avevo comprati per me nella...

    Li avevo comprati per me nella taglia più grande. Perfetti, comodissimi, si asciugano velocemente!
    • 5/5 Eenvoudig onderhoud
    • 5/5 Rekbaar
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    VALENTINA, ItaliëGeverifieerde koper11m geleden

    spodenki

    super