Foarte bun.
Foarte bun.
- Eenvoudig onderhoud
- Rekbaar
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Foarte bun.
Légèrement et confortable
confortáveis
Fajny kolor i wzór.
Très bien, léger et agréable
Dobry zakup, córka zadowolona. Spodenki pasuja i są wygodne.
corka zadowolona
Pantaloncino molto comodo e ben fatto, adatto ad attività sportiva.
Mon fils est ravi par ce short. Pourquoi forcément "genrer" les vêtements enfant? Faites des couleurs neutres et des formes adaptées à la morphologie des enfants. Arrêtez d'afficher pour fille ou pour garçon! Merci, bisous
Confortable