Verdeling voor 435 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Ademende 2-in-1 sportshort voor meisjes lichtpaars
5
Percentage gevuld: 89.9%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Ademende 2-in-1 sportshort voor meisjes lichtpaars
4
Percentage gevuld: 8.7%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Ademende 2-in-1 sportshort voor meisjes lichtpaars
3
Percentage gevuld: 0.9%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Ademende 2-in-1 sportshort voor meisjes lichtpaars
2
Percentage gevuld: 0.2%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Ademende 2-in-1 sportshort voor meisjes lichtpaars
1
Percentage gevuld: 0.2%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Foarte bun.

Foarte bun.
  • 5/5 Eenvoudig onderhoud
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Alina, RoemeniëGeverifieerde koper11m geleden

Légèrement et confortable

Légèrement et confortable
  • 5/5 Eenvoudig onderhoud
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
nganha, FrankrijkGeverifieerde koper11m geleden

calções

confortáveis

    ok

    Fajny kolor i wzór.
      Sebastian L, PolenGeverifieerde koper11m geleden

      Très bien, léger et agréable

      Très bien, léger et agréable
      • 4/5 Eenvoudig onderhoud
      • 4/5 Rekbaar
      • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 4/5 Look / Design
      LAETITIA, FrankrijkGeverifieerde koper11m geleden

      Super zakup

      Dobry zakup, córka zadowolona. Spodenki pasuja i są wygodne.

        polecam

        corka zadowolona

          Pantaloncino molto comodo e be...

          Pantaloncino molto comodo e ben fatto, adatto ad attività sportiva.
          • 5/5 Eenvoudig onderhoud
          • 5/5 Rekbaar
          • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
          • 5/5 Look / Design
          Valentina, ItaliëGeverifieerde koper11m geleden

          Mon fils est ravi par ce short...

          Mon fils est ravi par ce short. Pourquoi forcément "genrer" les vêtements enfant? Faites des couleurs neutres et des formes adaptées à la morphologie des enfants. Arrêtez d'afficher pour fille ou pour garçon! Merci, bisous
          • 5/5 Eenvoudig onderhoud
          • 5/5 Rekbaar
          • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
          • 5/5 Look / Design
          grégory, FrankrijkGeverifieerde koper11m geleden

          Confortable

          Confortable
          • 5/5 Eenvoudig onderhoud
          • 5/5 Rekbaar
          • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
          • 5/5 Look / Design
          Helene, FrankrijkGeverifieerde koper11m geleden