bardzo wygodne
bardzo wygodne
- Eenvoudig onderhoud
- Rekbaar
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
bardzo wygodne
/
Je l'utilise pour mon footing, très léger et agréable à porter
Ma fille en ai ravi
Comodo e pratico pantaloncino da ragazzina. L'elastico alto e resistente lo tiene ben fermo, ed il tessuto è pratico da lavare e veloce nell' asciugatura (io non utilizzo asciugatrice, lascio che asciughi all'aria aperta)
sogar meinw hüngere Tochter die enge Hosen/Leggins nicht mag zieht sie gerne an. Gutes,Produkt
Meine Tochter mag diese doppel-Hose und braucht sie im Turnen
Very comfortable to wear for workouts, jogging, and casual exercise. The material is breathable and dries quickly after sweating. The 2-in-1 design gives good coverage and freedom of movement during activity. Simple black design that matches easily and overall good value for money.
Belle couleur , tissu léger
Taille correctement
Très agréable à porter