Vše ok
Vše dle očekávání
- Ademend vermogen
- Comfort
- Grip
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Vše dle očekávání
Zaniżony rozmiar
Utile pentru ciclism
Best in class
Boa relação qualidade preço
Parfait pour éviter les échauffements avec le gantelet du bâton de marche nordique. Agréables à porter, bonne évacuation de la transpiration, jusqu'à température de 10° environ, en dessous il faut un gant plus chaud.
Utilisés une fois en VTT aussi, très bien.
Hafif esen havalarda kullanmak için aldım. Gayet iyi iş görüyor
Tal y como se describe por la marca son para entretiempo, no son para temperaturas invernales. Digamos que para entre 5 y 10 grados. Cumplen perfectamente como quitavientos, para que se te queden las manos heladas.