Verdeling voor 468 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Ademende fietshandschoenen 100 zwart
5
Percentage gevuld: 82.3%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Ademende fietshandschoenen 100 zwart
4
Percentage gevuld: 11.1%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Ademende fietshandschoenen 100 zwart
3
Percentage gevuld: 3.2%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Ademende fietshandschoenen 100 zwart
2
Percentage gevuld: 1.7%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Ademende fietshandschoenen 100 zwart
1
Percentage gevuld: 1.7%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Vše ok

Vše dle očekávání
  • 5/5 Ademend vermogen
  • 5/5 Comfort
  • 5/5 Grip
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
MIlan, TsjechiëGeverifieerde koper5m geleden

Rekawiczki

Zaniżony rozmiar
  • 5/5 Ademend vermogen
  • 5/5 Comfort
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
  • 5/5 Grip

Practice

Utile pentru ciclism
  • 5/5 Ademend vermogen
  • 5/5 Comfort
  • 5/5 Grip
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Cornelia-Daniela, RoemeniëGeverifieerde koper5m geleden

Best in class

Best in class

      Boas Luvas

      Boa relação qualidade preço
      • 5/5 Ademend vermogen
      • 5/5 Comfort
      • 5/5 Grip
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Look / Design
      Pedro, PortugalGeverifieerde koper5m geleden

      Achetés pour utiliser en Marche nordique

      Parfait pour éviter les échauffements avec le gantelet du bâton de marche nordique. Agréables à porter, bonne évacuation de la transpiration, jusqu'à température de 10° environ, en dessous il faut un gant plus chaud.
      Utilisés une fois en VTT aussi, très bien.
      • 5/5 Ademend vermogen
      • 5/5 Comfort
      • 5/5 Grip
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Look / Design
      SEVERINE, FrankrijkGeverifieerde koper5m geleden

        Hafif ve iş gören bir ürün

        Hafif esen havalarda kullanmak için aldım. Gayet iyi iş görüyor
        • 5/5 Ademend vermogen
        • 5/5 Comfort
        • 5/5 Grip
        • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
        • 5/5 Look / Design

        Confortable para entretiempo

        Tal y como se describe por la marca son para entretiempo, no son para temperaturas invernales. Digamos que para entre 5 y 10 grados. Cumplen perfectamente como quitavientos, para que se te queden las manos heladas.
        • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
        • 4/5 Look / Design
        • 5/5 Comfort
        • 4/5 Grip
        • 5/5 Ademend vermogen