Verdeling voor 469 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Ademende fietshandschoenen 100 zwart
5
Percentage gevuld: 82.3%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Ademende fietshandschoenen 100 zwart
4
Percentage gevuld: 11.1%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Ademende fietshandschoenen 100 zwart
3
Percentage gevuld: 3.2%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Ademende fietshandschoenen 100 zwart
2
Percentage gevuld: 1.7%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Ademende fietshandschoenen 100 zwart
1
Percentage gevuld: 1.7%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

j'étais sceptique au début mai...

j'étais sceptique au début mais à l'utilisation ils sont top, bon ressenti, très fin et respirant et plutôt résistant tant que vous n'attaquez pas les grosses ronces... je les ai déchiré dans un buisson d'épines noires en passant bien trop près... c'est de ma faute, pas celle des gants . un peu difficile à enlever en fin de sortie.
  • 5/5 Ademend vermogen
  • 4/5 Comfort
  • 4/5 Grip
  • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Lolo 16 , FrankrijkGeverifieerde koper8m geleden

Trop bien

Trop bien
  • 4/5 Ademend vermogen
  • 4/5 Comfort
  • 4/5 Grip
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 3/5 Look / Design
Lydie , FrankrijkGeverifieerde koper8m geleden

    Na jesień fajne, na zimę mogą ...

    Na jesień fajne, na zimę mogą nie dać rady, ale nie są to rękawiczki zimowe. Niby da się w nich obsługiwać ekrany dotykowe, ale u mnie to niespecjalnie działa, albo coś źle robię. W każdym razie, nie jest mi to do niczego potrzebne. Fajnie, że da się je razem spiąć.
    • 5/5 Ademend vermogen
    • 5/5 Comfort
    • 5/5 Grip
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

    Polecam

    Polecam
    • 5/5 Ademend vermogen
    • 5/5 Comfort
    • 5/5 Grip
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design

    Worth of Every Penny

    Good & Comfortable
    • 5/5 Ademend vermogen
    • 4/5 Comfort
    • 3/5 Grip
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 4/5 Look / Design
    debashis, IndiaGeverifieerde koper8m geleden

    Bad quality

    Bad quality
    • 1/5 Ademend vermogen
    • 1/5 Comfort
    • 2/5 Grip
    • 1/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 3/5 Look / Design

    Antwoord van de verkoper

    Hi,

    Thank you for taking the time to give us your review. Please help us by giving us more information on where you found the product not performing up to the mark and this will help us find a solution for you and improve the product as well.

    top gants pour le gravel. Ils ...

    top gants pour le gravel. Ils sont très bien coupés. Je l'ai utilise au printemps et dès septembre, pour l'automne.
    • 5/5 Ademend vermogen
    • 5/5 Comfort
    • 5/5 Grip
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    CAPPELLE Bruno , FrankrijkGeverifieerde koper8m geleden

    Fin et agréable, une bonne lib...

    Fin et agréable, une bonne liberté de mouvement, reste chaud et petit plus le fait qu'ils s'attachent ensemble et le côté tactile ausis est un plus
    • 5/5 Ademend vermogen
    • 4/5 Comfort
    • 5/5 Grip
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    Galon Eloïse , FrankrijkGeverifieerde koper8m geleden
    • 4/5 Ademend vermogen
    • 4/5 Comfort
    • 4/5 Grip
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 4/5 Look / Design
    Marinos, ItaliëGeverifieerde koper8m geleden