Verdeling voor 1627 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Ademende legging voor meisjes S500
5
Percentage gevuld: 85.2%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Ademende legging voor meisjes S500
4
Percentage gevuld: 11.7%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Ademende legging voor meisjes S500
3
Percentage gevuld: 2.3%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Ademende legging voor meisjes S500
2
Percentage gevuld: 0.3%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Ademende legging voor meisjes S500
1
Percentage gevuld: 0.5%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

perfecto

la licra y como sientan
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Eenvoudig onderhoud
  • 4/5 Zakken
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
ANTONIA, SpanjeGeverifieerde koper8m geleden

Genial

Sientan muy bien y son muy cómodas. Compradas para una niña de 5 años. La talla adecuada. Aguantan bien lavadoras y secadora.
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Eenvoudig onderhoud
  • 5/5 Zakken
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
concepción, SpanjeGeverifieerde koper8m geleden

Très bien

Très bien
  • 5/5 Rekbaar
Said, FrankrijkGeverifieerde koper8m geleden

Legging fille super sympa

Ma fille adore ce legging pour faire sport à l’école et aussi à mettre au quotidien avec un long pull.
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Eenvoudig onderhoud
  • 5/5 Zakken
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Carine, FrankrijkGeverifieerde koper8m geleden

Très bon état

Très bon état
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Eenvoudig onderhoud
  • 5/5 Zakken
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
assi Ida maxime, FrankrijkGeverifieerde koper8m geleden

儿童运动裤 质量可以 挺厚实的

儿童运动裤 质量可以 挺厚实的

    Legging qui taille bien trop l...

    Legging qui taille bien trop large. Impossible à porter car trop large pour une fille de 9 ans très fine.
    • 4/5 Rekbaar
    • 5/5 Eenvoudig onderhoud
    • 5/5 Zakken
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    Caroline, FrankrijkGeverifieerde koper9m geleden

    Antwoord van de verkoper

    Bonjour Caroline.
    Je vous remercie pour votre avis sur le legging. Vos retours sont précieux et ils nous aident à améliorer la qualité de nos produits. Je suis navrée d'apprendre que la taille du legging n'était pas adaptée à la morphologie de votre fille. Nous prenons en compte votre remarque…

      Bonne tenue

      Bonne qualité, pas de problème au lavage.
      • 4/5 Rekbaar
      • 4/5 Eenvoudig onderhoud
      • 4/5 Zakken
      • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 4/5 Look / Design
      AURELIE, FrankrijkGeverifieerde koper9m geleden

      Confortable

      Très confortable et semble résistant.
      • 5/5 Rekbaar
      • 5/5 Eenvoudig onderhoud
      • 5/5 Zakken
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Look / Design
      SARAH, FrankrijkGeverifieerde koper9m geleden